dilluns, 14 de juny del 2010

10 moments de felicitat

1. Passar tota la tarda amb els amics sabent que no tens cap responsabilitat per l'endemà i et pots passar tota l'estona amb unes de les persones més importants de la teva vida rient i gaudint de cada moment.

2. Sortir de festa, arribar a la pista i anar directament amb tots els amics a ballar. M'encanta.

3. És l'hora d'anar a dormir, estirar-me, posar-me els auriculars i endinsar-me en el món de la música. Quina relaxació, sobretot després d'un dia esgotador.

4. M'encanta que cada dia al matí, quan baixo les escales, trobi el meu gos als peus de l'escala "desitjant-me un bon dia". Sé que tinc algú més, que encara que no m'ho digui en paraules, m'aprecia.

5. Jugar a bàsquet amb les meves amigues. Sobretot, els moments que sento més felicitat és quan, en un partit ajustat, juguem totes juntes i gaudim de l'esport que més ens agrada.

6. Arribar de festa, estirar-me el llit i recordar tots els moments bons que he passat amb els amics.

7. Està a casa amb tota la família, riure i recordar tots els moments. M'encanta reunir-nos tot junts sovint, i ja podem perquè som pocs!

8. Després d'haver passat un dia molt cansat, fer una dutxa amb aigua calenta o freda (depèn de si és estiu o hivern) mentre escolto música i em relaxo sota l'aigua. Un gran moment de tranquil·litat.

9. Aquells dies d'estiu, que no tens cap responsabilitat i només tens temps per fer plans amb els amics i gaudir dels moments amb ells, anar a la platja, sortir a les nits o passar-nos una tarda al local mirant una pel·lícula tots junts.

10. Dormir i despertar-me a qualsevol hora sense cap remordiment.

Tot i que tinc més petits moments de felicitat, he triat els primers que se m'han acudit i que, potser, per aquesta raó, els que més felicitat m'aporten.

1 comentari:

  1. Petits moments quotidians. Fer-se gran gaudint de la família, dels amics, de la dutxa, de la música...

    Bon estiu, Anna!

    ResponElimina